Náplň práce
- zajišťování agendy spojené s evidencí pozemků
- zpracování mapových podkladů, údajů katastru nemovitostí a sbírky listin - provádění identifikace nemovitostí, šetření vlastnických hranic
- zpracování smluv na užívání a převod práv k nemovitostem (úplatné a bezúplatné převody práva hospodařit)
- jednání s příslušnými institucemi v rámci přebírání vytyčených pozemků, pozemkových úprav, obnovy a revize katastrálních operátů, změn a oprav údajů v katastrálních operátech
- vedení dokumentace nabývacích listin
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání technického směru, nejlépe obor geodézie a kartografie
- komunikační schopnosti
- flexibilitu, spolehlivost, odpovědnost
- znalost práce na PC (Word, Excel)
- řidičský průkaz skupiny B výhodou
Nabízíme
- motivující finanční ohodnocení
- zajímavou pracovní příležitost – zázemí stabilního podniku
- možnost profesního i finančního růstu
- podporu v dalším vzdělávání
- pružnou pracovní dobu
- dovolenou 5 týdnů
- zaměstnanecké benefity
Místo výkonu práce
Praha
Nástup
1. 6. 2023 / dle dohody
Pracovní úvazek:
na dobu určitou / neurčitou
Forma přihlášení do výběrového řízení:
Zaslání životopisu a motivačního dopisu elektronicky na adresu alena.turkottova@pvl.cz
/Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny či předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů nevratně likvidovány./